ANUL 2000

Lira Valceana- Olanesti-25-27.02 . Concurs fain , ne-am distrat pe cinste , am participat la probe , am facut un cultural de vis . Am participat :Gabi Lala,Laurentiu Plesea, Nicu Dumitrascu.

Al doilea concurs a fost Lira Gentienelor - Sangeorz Bai ,24-26.03: Un concurs lung , tocmai in nordul tarii, am plecat eu (Gabi) si Laurentiu Plesea din Craiova ( unde eram studenti) si in statiunea Sangeorz-Bai am fost bine primiti si apreciati.

Trofeul Vrancioaia - Cheile Tisitei - concursul in care am cucerit primele trofee-cupe muncite ale noastre :. locul 2 la proba teoretica "cunostinte zona" si locul 3 la proba teoretica "Cunostinte de prim ajutor" . Un concurs superb, un traseu minunat , pana in varful Tisaru di pasrcuregerea cheilor Tisitei prin apa si au participat Gabriel Lala, Cristian Condrea si Adi Omu' .

Un alt concurs cu amintiri frumoase a fost in Muntii Leaota, culoarul Rucar-Bran,14.10, am stat la cort in mijlocul localitatii Rucar. Am parcurs un traseu minunat si 2 seri frumoase la munte. Am fost acolo: Gabriel Lala, Dana si Dennis Teodorescu.

Ultimul concurs al anului la care am participat – Lira Perla Moldovei, statiunea Slanic Moldova, 14-16 noiembrie. Ne-am distrat pe cinste, am fost: Gabriel Lala,Nicu Dumitrascu,Dana si Dennis Teodorescu.

ANUL 2001

La Campina la Lira Prahoveana a fost la prima Lira Carpatina a anului, 23-25 februarie.Distractie maxima,zapada si proba culturala, ultimii in concurs la 3 dimineata , cu un Nicu in zile mari si un umor strasnic cu hartie igienica…Am participat : Gabriel Lala,Nicu Dumitrascu,Dana si Dennis Teodorescu,Cristian Condrea si Mirela Lupascu. Multi ,nu gluma !

Din nou o Lira Carpatina la Olanesti, Valcea, 09-11.03, cu Gabriel Lala,Laurentiu Plesea si Nicu Dumnitrascu in forma maxima.

Un concurs montan , in Muntii Macinului-Trofeul Dunarii de Jos-5-7 octombrie 2001, nu trebuia ratat , asa ca am fost acolo,Cristian Condrea, Mirela Lupascu si Marian Stamate s-au descurcat bine , mai ales la proba de orientare turistica.

Am incheiat anul 2001 cu Lira Ciulinii BARAGANULUI, in statiunea Amara ,Slobozia. Am particpat la probele de concurs, a fost frig in camera desi era inceput de octombrie si ne-am bucurat de cantece de munte: Gabriel Lala,Nicu Dumitrascu,Cristian Condrea

Am incheiat anul 2001 pe locul 7 in clasamentul general la proba de arta grafica ( grafica,afis ecologic si caricatura) !!!!

Anul 2003

Am revenit la Campina pentru un nou concurs de Lira Carpatina, 7-9 martie. Din nou distractie si prieteni deja cu multi de la celelate cluburi de turism romanesti. Am fost :Gabriel Lala, Nicu Dumitrascu,Dana si Dennis Teodorescu.

Un traseu greu la trofeul Adventure am avut parte in Masivul Iezer-Papusa , cu 2 zile de traseu la peste 2300 m si pe zapada.Am sustinut proba cultural ape un frig teribil si am fost acolo:Gabriel Lala si Laurentiu Plesea. Laurentiu a facut cinste clubului cu un loc in primii 10 la proba de alpinism pe stanca .

Luna mai, zilele de 23-25, ne-am intalnit cu Muntii Ciucas la Trofeul Chemarea Muntilor ,in zona Babarunca. Traseu in masiv pana la 1900 metri , cu seri de cantece de munte si foc de tabara de vis. Am participat;Gabriel Lala,Laurentiu Plesea,Florin Burlacu.

Luna iunie a fost cea care ne-a adus si primul trofeu : locul 3 la proba de toerie geografica la Trofeul Hasmas in Muntii Hasmas, Cabana Piatra Singuratica, 20-22 iunie. Traseu excelent si 2 seri minunate intr-un peisaj de basm .Am fost acolo: Gabriel Lala,Florin Burlacu,Narcis Serban,Sebe si Alexandra.

Cel mai asteptat concurs al anului , Trofeul Albatros in Delta Dunarii la Crisan, 25-27 iulie. 17 tineri de la Proilavia, record !, am ajuns la Galati, am urcat pe vapor unde erau peste 500 tineri din toata tara si am plecat catre Delta . Am pus corturile, am facut focul, am particpat la concurs, am pescuit, prin peste, plimbari cu barca….si pe deasupra am cucerit si locul 1 la proba de orientare turistica pet imp de noapte !!!!!! Am fost acolo: Gabriel Lala,Dorin Nicolau,Dana si Dennis Teodorescu,Florian Burlacu,Sebe, Alexandra,Mircea Bucur si alti membri mai noi ai nostril.

In luna august ne-am rasfatat cu Masivul Bucegi, Piciorul Pietrei Arse ( peste 2100 m) si Cabana Poiana Stanei Regale in Trofeul Ursul Carpatin, statiunea Poiana Tapului, 29-31 august. Traseu foarte greu, multe zone de catarare si tehnica alpine, darn e-am descurcat si am particpat;Gabriel Lala, Alexandra ..,Bogdan Stamate,Laura Nicolau,fratii Motoc si cu incurajari , caci veneau dupa un circuit in Muntii Rodnei de o saptamana ;Florin Burlacu si Narcis Serban .

Luna septembrie ne-a gasit la Trofeul Floare de Colt in Muntii Piatra Craiului, zona La Table. Un timp de stat in casa, cu lapovita si ninsoare !!!!, dar noi tot in cort am petrecut, traseul turistic nu s-a mai tinut din cauza zapezii de pe traseu si am facut in schimb o proba culturala foarte apreciata .Am evoluat :Gabriel Lala,Cristian Condrea si Radu Cucuta.

Tot in septembrie, pe 19-21 ne-am relaxat la Lira Toamnei la Snagov, langa Bucuresti, pe malul lacului, un peisaj de toamna si foarte frumos. Locul 4 in clasamentul general si multe aprecieri. Am fost acolo:Gabriel Lala,Florin Burlacu, Alexandra, fratii Motoc, Cristi cros,Bogdan Stamate.

Ultimul concurs al anului si premierea finala a avut loc in statiunea Voineasa, acolo unde Cristi Moroianu a luat locul 3 la proba de cros si Florin Burlacu locul 3 la proba de diapozitive.Alaturi de ei a amai participat si Narcis Serban.

Anul 2004

Primul concurs de tip lira a fost Carnavalul Zapezii in statiunea Straja din Muntii Valcan- 27-29.02. O aventura excelenta prin zapada din munti , la gura sobei si un program de diapozitive de la Florin minunat. Am fost:Gabriel Lala,Florentina Lala, Florin Burlacu,Laurentiu Plesea.

Primul concurs la cort –Trofeul Vanturarita in Muntii Cozia in 16-18.05. Multa ploaie, traseu greu pe varful cozia -1668 m, ceata dar si un foc de tabara pe cinste. Am fost :Gabriel Lala, Florentina Lala, Laurentiu Plesea si Aduta ( care au venit din Craiova). Ne-am distrat pe cinste.

In perioada 11-13.06 am participat la trofeul Alpin Tour in Muntii Ciucas. Traseul de regularitate a fost pana la cabana Ciucas si peisaje faine tot traseul . Am fost :Gabriel si Florentina Lala, Laura Nicolau.

Unul din cele mai frumoase trasee a fost la Trofeul Floare de Colt in Muntii Persani in rezervatia Cheile Varghisului, 16-18.07 .Concursul s-a desfasurat prin chei, cu bocanci prin apa si calcar din belsug ! Un concurs reusit in classamentul general am fost locul 5, locul ………. Am fost :Gabriel si Florentina Lala, Narcis Serban si Matea.

A venit si Delta Dunarii…….

Cel mai tare traseu al anului a fost la Trofeul Zimbrul Carpatin, 20-22.08, cu campare la Cabana Piscu Negru in Masivul Fagaras . Am parcurs traseul pan ape varful Lespezi- 2522 m, al treilea varf din Romania. Am fost : Gabriel si Florentina Lala, Marina Craciun,Elmas Menacai,Angi Guzu si Laura Nicolau .

Trofeul Ursul Carpatin in perioada 27-29.08 in Muntii Bucegi cu traseul pe piciorul Pitrei Arse si Poiana Stanii Regale, traseu foarte greu si dificil. Narcis Serban, Alina Vlase, Daniel Neicu si un trofeu cucerit ..locul 3 in proba de zona geografica , locul 6 la cros montan.

Un concurs la care am fost apreciati a fost Trofeul Sandru in Muntii Nemira-10-12.09. O vreme friguroasa seara, cand nu au fost mai mult de 6-7 grade afara.! Un concurs de exceptie si rezultate marete : - locul 3 la proba teoretica despre flora - locul 3 la proba teoretica despre ecologie - locul 2 la proba teoretica de meteorolgie………si locul 5 la clasamentul general din peste 35 cluburi !!!!! Am fost acolo :Gabriel si Florentina Lala, Nicoleta, Marina Craciun, Geanina Golea .

Ultimul concurs al anului a fost Lira Veniti cu Noi care a avut loc in statiunea Tabara Valea Budului (jud.bacau). Am stat la casuta, ne-am distrat pe cinste si am venit acasa cu trofeu: locul 2 la proba de arta fotografica ( Florin a facut-o ).

Anul 2004 s-a incheiat cu Festivitatea de premiere la Olanesti si revelionul muntomanilor la care am participat Gabriel si Florentina Lala, la sfarsitul lunii decembrie. Am depanat amintiri si am cantat cu gandul la muntii si traseele viitoare !!!!!!!

Anul 2005

Primul concurs al anului cu Lira Prahoveana la Busteni,cu gabriel si florentina Lala,Misu Popescu, Dragos,Elena si Florin Burlacu, zapada multa, particpare la proba culturala foarte apreciata si Florin la proba de diapozitive clasare pe locul 3.

Lira carpatina la Piatra Arsa in Muntii Bucegi 26-28.03 si un trofeu meritat : locul 1 la proba de diason ( prezentare diapozitive montane +sunet). Bravo Florin ! Am fost : Gabriel Lala, Florentina Lala,Florin Burlacu,Elena Burlacu, Marina Craciun, Geanina Golea si Marius Popescu. Am facut trasee prin zapada si am ramas cu amintiri faine.

In luna iunie am fost in Muntii Bucegi, trofeul Carpatic, cu camparea la cabana Diham. Traseul a fost spectaculos si a ajuns pana in zona alpine Malaesti, la petse 1800 m altitudine. Ne-am rasfatat cu bujori de munte si cantece de cabana , alaturi de peste 300 tineri din tara. Am avut onoarea de a fi acolo : Gabriel si Florentina Lala, Geanina Golea, Narcis Serban,Matea.

Trofeul Albatros in Delta Dunarii , la Chilia a gasit membrii clubului Proilavia prezenti si distractia a fost maxima !!!!!Si un trofeu cucerit , locul 3 la cros fete prin Mocanu Lavinia .

Luna mai 2005, in 27-29, Trofeul Carpatilor cu Narcis Serban seful de echipa si locul 3 la probe de teorie geografica !.Loc de desfasurare-Baia de Fier.

Un concurs bun pentru club a fost si Trofeul Apusenilor,zona Padis, 9-11 septembrie, tot Narcis Serban capitan de echipa si locul 3 la proba teoretica de alpinism si locul 2 la proba de meteorologie !!!!!!

Concurs frumos in Muntii Ciucas , pe Valea Dalghiului, concurs reusit , s-a ajuns pana la Cabana Ciucas

Pe 12-14 august, am participat la Trofeul Sandru Onesti in Muntii Nemira, participare buna prin Marina Craciun, Geanina Golea

Anul 2006

Un singur concurs dar cu rezultate excelente;Trofeul Sandru din Muntii Vrancei cu Narcis Serban in rol de capitan.

Anul 2007

Un singur concurs in Muntii Macinului, in zona Fantanii de Leac la Trofeul Milenium al celor de la Milenium Galati.Gabriel Lala si Narcis Serban au reprezentat Braila